Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Natacha Harlequin In Gesprek Met Shownieuws Over Terugkeer

Natacha Harlequin in gesprek met Shownieuws over terugkeer

Natacha Harlequin terug op televisie

Natacha Harlequin is terug op televisie. De voormalig presentatrice van onder andere 'Big Brother' en 'Temptation Island' is vanaf volgende week te zien in het programma 'Shownieuws'. Dat heeft ze zondag bekendgemaakt in een interview met het programma.

Natacha Harlequin over haar terugkeer

"Ik ben heel blij dat ik terug ben op televisie", aldus Harlequin. "Ik heb de afgelopen jaren veel gemist. Ik heb wel wat dingetjes gedaan, maar dit is toch echt iets anders."

Harlequin zegt dat ze het vooral leuk vindt om weer in contact te komen met de kijkers. "Ik vind het fijn om weer met mensen te praten en hun verhalen te horen. Ik denk dat ik daar goed in ben."

Natacha Harlequin was van 2000 tot 2013 te zien op televisie. Ze presenteerde onder andere de programma's 'Big Brother', 'Temptation Island' en 'RTL Boulevard'. In 2013 stopte ze met televisie om zich te focussen op haar gezin.

Natacha Harlequin nu

Harlequin is nu 48 jaar oud en moeder van twee kinderen. Ze is getrouwd met zakenman Edwin de Roy van Zuydewijn.

In het interview met 'Shownieuws' vertelt Harlequin dat ze het moeilijk vond om te stoppen met televisie, maar dat ze het nu wel weer leuk vindt om terug te zijn.

"Ik heb het heel erg gemist", zegt ze. "Ik ben er klaar voor om weer aan de slag te gaan."

Natacha Harlequin in 'Shownieuws'

Natacha Harlequin zal vanaf volgende week te zien zijn in 'Shownieuws'. Het programma wordt elke werkdag uitgezonden op SBS6.

In 'Shownieuws' bespreken presentatoren Albert Verlinde, Patty Brard en Airen Mylene de laatste nieuwtjes uit de showbizz.


Comments